2014. február 11., kedd

Alkonyzóna-félelmeink már a küszöbön vannak.

  A sorozat,amiről már hallottam,de valahogy mindig elkerülte a figyelmem,viszont pár napja mégis szembetalálkoztam vele,és uh,imádom.A történetek azokra a középiskolás koromban olvasott novellákra emlékeztetnek,amiket annyira imádtam.Abszurd kis történetek,mi lenne ha... gondolatok,a jó és a rossz eléri jutalmát,stb..Szerencsémre jó hogy ennyi idősen akadtam rá,nem pedig kis koromban.Eléggé beleélem magam a történetekbe,még így,felnőtt fejjel is,igen a horror filmektől is félek,de újra és újra a kíváncsiságom győz,ha egy érdekesebb ijesztő sztorira bukkanok.


Először 3 évadot találtam,eredeti hanggal,de szomorúan tapasztaltam,felirat már nincs hozzá,és bár valamennyire értem,mégis jobb ha maximálisan tudom miről van szó...igy pár magyar szinkronost kezdtem el nézni,így azért mindjárt más.1985s évadok.

Imádom!Leírom a kedvenc részeim,amiket láttam persze.Nem mindig a sztorihoz tartozik,hanem annak hatására eszembe jutó gondolatokat írok le.

Aki még nem látta,óvatosan,mert spoilert tartalmazhat!

1.rész
Bruce Willis,aki saját magát hívja fel otthon? Wáo.Elgondolkoztam,ha belőlem is 2 lenne,vajon melyikünk nyerne?Talán elgyengülnék,már attól a tudattól,hogy az életemet akarja,vagy éppen felerősödnék,hogy na azt már nem.A részben az eredeti ego sajnos nem győzőtt,de remélem,ha velem történne,vidámabb vége lenne.

2.rész
Elég zajos volt,az tuti.Vajon a régi felvétel miatt,vagy direkt,hogy érzékeltessék,milyen elviselhetetlen volt a nő élete,nem tudom,de elérte,hogy teljesen átérezzem,mert  imádom a nyugalmat.Micsoda szerencse,mikor megtalálja a medált.Vajon más kivánsága is teljesült volna?Miért nem próbálta meg?Miért van az,hogy elöbb utóbb minden hasonló sztoriban gonoszokká válnak,és már nem is eredeti problémát kezelik,hanem önzö dolgokat cselekednek.

7.rész
Szoktam én is vitázni,szóval kicsit elszégyeltem magam a rész közben,után.Tényleg olyan fontos az igazunk,hogy másra már nem is figyelünk?Lehet nem ez volt a fő tanulság,de nekem ez jött le.Illetve annyit ígérj,amennyit megtudsz adni.

25.rész
Kicsit zavaros volt,és egészen máson gondolkodtam közben,miért nem hagyta el egyszerűen?A pénz fontosabb?Bár a nő kicsit ördögnek tűnt,aki manipulálja az eseményeket.Kár a férfiért,kicsit szexi volt.

37.rész
Mekkora ötlet,hogy az emberiség nem magától fejlődött ki,hanem egy másik faj kreált minket.Amolyan sims figuraként élünk,és ha nem vagyunk elég izgalmasak,jók,stb akkor unalmassá válunk,és mint egy játékot,eltörölhetnek minket.Sok cikket olvastam már ilyen témában,érdekesek.

Nos,most ennyit írtam erről,folyt.köv



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése